preskoči na sadržaj

Osnovna škola Visoka Split

Login
Tražilica
Logo OŠ Visoka

e-Twinning

SafetyNet

CENTAR IZVRSNOSTI

2017. 2018. 2019.

2020. 2021. 2022. 2023.

 

Pojektni dan 2018.

"I mi jedemo odgovorno!"

Projektni dan 2017.

Zdravi i veseli bili!

Projektni dan 2016.

Od otpada do igračke

Projektni dan 2015.

Stari Split

Projektni dan 2014.

Voda - izvor života

Projektni dan 2013.

Godina održive energije

Projektni dan 2012.

Obnovljivi izvori energije

 

Najskockaniji web

Split u ijadu koluri

Facebook škole

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2010.

Ovaj tjedan: 312
Danas: 26
Eko škola

https://www.eko.lijepa-nasa.hr/hrvatske-eko-skole

Kućni red škole
Korisni linkovi

 

PROJEKTI 2022./2023.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Digitalna tehnologija vs. različitost
Autor: Ksenija Perišić, 31. 10. 2022.

Cilj ovog rada je ukazati na važnost i značaj digitalnih tehnologija, ali i izazove u kreiranju nastave na daljinu i poticanja učenika s teškoćama na realizaciju predviđenog nastavnog plana i programa. Iako je korištenje novih tehnologija svakodnevnica u nastavi učenika s teškoćama, u periodu izolacije bilo je važno pronaći način za motivaciju i praćenje nastavnih sadržaja kako samih učenika tako i njihovih roditelja. Biti roditelj djeteta s teškoćom veliki je izazov, posebice u ovom periodu kada roditelji osim svoje prirodne uloge mora preuzeti i ulogu učitelja. Iz tih razloga, zadatak učitelja je prilagoditi nastavni sadržaj putem različitih digitalnih alata koji će biti razumljiv djetetu, ali i roditelju te putem društvenih mreža, video poziva, telefona održavati komunikaciju kako bi učenik i dalje osjećao socijalizacijski aspekt i povezanost sa svojim učiteljem. Škola učenicima s teškoćama ne predstavlja samo odgojno-obrazovnu ustanovu, već priliku unaprjeđivanja socijalnih kompetencija, pozitivnih vršnjačkih odnosa, strukturu rada te razvijanje svakodnevnih vještina. Svaka vrsta teškoća vrlo često podrazumijeva različiti pristup učeniku, individualizaciju zadataka te prilagodbu zadataka.

Rezultati istraživanja (autori istraživanja: Marica Brzica i Luka Femec) prikazani su na konferenciji CUC 2022. u sklopu rada Digitalna tehnologija vs. Različitost.

učiteljica Marica Brzica






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju