preskoči na sadržaj

Osnovna škola Visoka Split

Login
Logo OŠ Visoka

"Ćakula sa splickon dicon"

 priručnik za dicu od splicke dice

 

Projektni dan 2017.

Zdravi i veseli bili!

Projektni dan 2016.

Od otpada do igračke

Projektni dan 2015.

Stari Split

Projektni dan 2014.

Voda - izvor života

Projektni dan 2013.

Godina održive energije

Projektni dan 2012.

Obnovljivi izvori energije

 

Najskockaniji web

Split u ijadu koluri

Stručni skupovi

Agencija za mobilnost

Facebook škole

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa
Kako nabavljate udžbenike?




Temperatura

Click for Split, Hrvatska Forecast

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2010.

Ovaj tjedan: 117
Danas: 26
Školski vrt

Kurikulum 2016./2017.

Plan i program škole 2016./2017.

Keramika

Ekskurzije i izleti

Natječaji

za turističke agencije

Kućni red škole

Priloženi dokumenti:
PRAVILNIK O RADU 2015.pdf

Korisni linkovi

 

Office online

Upisi u prvi razred

 ZRELOST DJETETA ZA UPIS U ŠKOLU 

Polazak u školu je za dijete, a i njegove roditelje, jedan od važnih trenutaka u životu. Dijete ulaskom u školu postaje dio organizirane i strukturirane sredine, izlaže se sustavu vrednovanja i natjecanja, uz mogućnost doživljavanja neuspjeha i kritike. U školi se prvi puta susreće s obvezama, s osjećajem odgovornosti i novom organizacijom života.

          Prvi školski dani mogu biti uzbudljivi, ali i popraćen strahom i neugodom. Većina djece prihvati ovo novo životno razdoblje posve prirodno i smireno, no isto tako ovo razdoblje može biti teško pogotovo onoj djeci koja do polaska u školu nisu bila polaznici vrtića i kod kojih se javljaju strahovi od novog i nepoznatog.

Često osjećaj nelagode i straha imaju i roditelji koji su zabrinuti kako će se njihovo dijete prilagoditi zahtjevima škole, hoće li biti uspješno i hoće li naći prijatelje. Ova obostrana zabrinutost utiče na osjećaj zadovoljstva, motivaciju za učenje i ukupan stav prema školi.

Zbog ovih činjenica vrlo je važno prije polaska djeteta u školu na odgovarajući način procijeniti zrelost djeteta za školu, a istovremeno otkriti i eventualne poteškoće, koje se u školi mogu još više produbiti te ih je potrebno pravovremenim i najprimjerenijim postupcima otkloniti.

Definiranje zrelosti, spremnosti djeteta za polazak u školu vrlo je složeno. Zrelost za školu predstavlja optimalan stupanj razvijenosti različitih fizičkih i psihičkih funkcija djeteta koje će mu omogućiti optimalno savladavanje nastavnog plana i programa. Zrelost će ovisiti o biološkom razvoju, ali i o tome koliko je okolina omogućila djetetu da ovlada potrebnim iskustvima. Pojam je to kojim obuhvaćamo tjelesnu, intelektualnu emocionalnu i socijalnu zrelost.

Više u privitku


 Zrelost djeteta.doc

preskoči na navigaciju