preskoči na sadržaj

Osnovna škola Visoka Split

Login
Tražilica
Logo OŠ Visoka

e-Twinning

SafetyNet

CENTAR IZVRSNOSTI

2017. 2018. 2019.

2020. 2021. 2022. 2023.

 

Pojektni dan 2018.

"I mi jedemo odgovorno!"

Projektni dan 2017.

Zdravi i veseli bili!

Projektni dan 2016.

Od otpada do igračke

Projektni dan 2015.

Stari Split

Projektni dan 2014.

Voda - izvor života

Projektni dan 2013.

Godina održive energije

Projektni dan 2012.

Obnovljivi izvori energije

 

Najskockaniji web

Split u ijadu koluri

Facebook škole

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 9. 2010.

Ovaj tjedan: 327
Danas: 18
Eko škola

https://www.eko.lijepa-nasa.hr/hrvatske-eko-skole

Kućni red škole
Korisni linkovi

 

Povijest

Povijesna retrospektiva

     Krajem šezdesetih godina prošlog stoljeća počelo je intenzivno naseljavanje gradskog područja Visoke. U 1969. godini napravljena je dvoučionična škola koja je radila u sastavu OŠ Split 3. Škola je radila u četiri smjene. Tu se održavala nastava za učenike od I - IV razreda. Učenici viših razreda pohađali su nastavu u OŠ Poišan, OŠ Blatine,  OŠ Split 3 i OŠ Trstenik.

      Osnovna škola Visoka  je osnovana 1. studenoga 1984.godine.

       U školskoj godini 1985./86. škola je počela samostalno djelovati na nekoliko lokacija. Jedan odjel prvog razreda pohađali su nastavu u OŠ Sućidar. Učenici dva prva razreda, dva druga razreda  i dva treća razreda su pohađali nastavu u staroj zgradi – danas dječji vrtić. Učenici četvrtih razreda i petih razreda su pohađali nastavu u OŠ Trstenik. Učenici šestih razreda su pohađali nastavu u OŠ Mertojak. Dakle, škola je imala 409 učenika raspoređenih u 14 odjela.  Dana 24. ožujka 1986. godine započeli su radovi na izgradnji današnje školske zgrade.

            U školskoj godini 1986./87. učenici pohađaju nastavu na četiri lokacije kao i u prošloj školskoj godini. Nastavu pohađa 522 učenika raspoređenih u  razrednih odjela. Iako se radi u teškim uvjetima učenici postižu zapažene rezultate.

            Pri gradnji škole javljaju se mnogobrojni problemi  s vodom, kanalizacijom, električnom energijom, ali unatoč svim problemima  9. rujna 1987. godine otvorena je nova školska zgrada.

             Redovita nastava u današnjoj školskoj zgradi započela je 11. rujna 1987.

Školu su pohađala 882 učenika raspoređeni u 27 odjela. U školi je  radilo 49 zaposlenika.

            U školskoj godini 1988./89. zasađene su prve masline u školskom vrtu. Danas je to lijep maslinik .

           Učenici su postizali zapažene rezultate na školskim natjecanjima : sportski rezultati, lidrano, kemija, fizika, matematika, "Vjeronaučna olimpijada" itd. Škola je iznjedrila niz uspješnih intelektualaca, poslovnih ljudi i uspješnih športaša.

            Školu su pohodili pisci: Anto Gardaš,  Matko Marušić, Božidar Prosenjak , Zlatko Krilić i Branka Primorac.

            U školskoj godini 1998./99. godini napravljeno je školsko igralište. Krajem prosinca  2004. godine položen je kamen temeljac za športsku dvoranu, koja je otvorena 12. svibnja 2005. godine. 

           Danas nastavu pohađa 351 učenik raspoređen u 16 odjela. U razrednoj nastavi radi 8. učitelja, a u predmetnoj 20. učitelja. Engleski jezik je uveden od 1. razreda ("rano učenje"), a njemački i talijanski kao izborna nastavao za učenike viših razreda. Osim izborne nastave vjeronauka i informatike koja je uvedena već od 1. razreda, od 5. do 8. razreda i  dodatnu nastavu iz  kemije, likovne kulture, geografije i biologije. Škola ima školsku zadrugu "Vrutak", u sklopu koje je maslinarska sekcija, keramička sekcija i cvjećarstvo. U školi djeluje školski zbor. U okviru izvannastavnih aktivnosti imamo foto sekciju, promet, školski sportski klub, likovnu sekciju, Debatni tim OŠ Visoka, Eko grupu, literarno - recitatorsku sekciju i prvu pomoć.
         Škola je uključena u brojne projekte (detaljnije u Kurikulumu priloženom na web stranici škole) a među ostalim i u projekt UNICEFA "Stop nasilju među djecom". U okviru projekta bavili smo se ekologijom, glumom, imali likovne radionice, literarne radionice i puno, puno toga i poslali, a i sami shvatili jasnu poruku da nasilje čini štetu počiniocima, drugima, zajednici i da škola progovara nasilju NE.




preskoči na navigaciju